Είστε εδώ

Πανεπιστημιακά προγράμματα σε Γιαννιτσά, Έδεσσα, Αριδαία

15/03/2019

Ο Γιάννης Σηφάκης συμμετείχε σε σύσκεψη με Πανεπιστημιακούς και Διευθυντές των ΕΠΑΛ για την προώθηση Πανεπιστημιακών Προγραμμάτων του Διεθνούς Πανεπιστημίου για αποφοίτους ΕΠΑΛ σε Έδεσσα, Γιαννιτσά και Αριδαία.

Πολύ ρεαλιστική η άμεση ίδρυση των πρώτων τμημάτων
Στην σύσκεψη, που οργανώθηκε με πρωτοβουλία του βουλευτή και πραγματοποιήθηκε σε αίθουσα του Γραφείου Πρωθυπουργού στην Θεσσαλονίκη, συμμετείχαν ο πρύτανης του Διεθνούς Πανεπιστημίου Γιώργος Στάμου, ο αντιπρύτανης του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Παναγιώτης Αδαμίδης, ο Αντώνης Κυπάρος, υπεύθυνος των διετών Πανεπιστημιακών Προγραμμάτων εκ μέρους του Υπουργού Κ. Γαβρόγλου, ο Διευθυντής του ΕΠΑΛ Αριδαίας Γιώργος Αστρανίδης, η Διευθύτρια του ΕΠΑΛ Έδεσσας Γεσθημανή Τερζανίδου, ο Διευθυντής του 1ου ΕΠΑΛ Γιαννιτσών Γιάννης Μπαλούκας και η καθηγήτρια του ΕΠΑΛ Έδεσσας Δέσποινα Σεμερτζίδου.
Στην σύσκεψη συμμετείχαν ακόμη οι βουλευτές Θ. Τζάκρη και Φρ. Καρασαρλίδου από την Ημαθία.

Κατά την διάρκεια της σύσκεψης ακούστηκαν προτάσεις για την λειτουργία των διετών Πανεπιστημιακών Τμημάτων για αποφοίτους ΕΠΑΛ σε Έδεσσα, Γιαννιτσά και Αριδαία.
Τα Πανεπιστημιακά προγράμματα θα προσφέρουν επαγγελματική κατάρτιση και Πανεπιστημιακή αναβαθμισμένη πιστοποίηση επιπέδου 5 χωρίς την ανάγκη περαιτέρω εξετάσεων για τους αποφοίτους.

Ο πρύτανης του Διεθνούς Πανεπιστημίου Γιώργος Στάμου αναφέρθηκε στον θεσμό των διετών Πανεπιστημιακών προγραμμάτων και στη λογική τους να είναι καινοτόμα τμήματα που να έχουν σχέση με την οικονομία των περιοχών που θα λειτουργούν.
Ζήτησε από τους παρευρισκόμενους Διευθυντές των ΕΠΑΛ υποστήριξη στον νέο θεσμό αναφέροντας ότι δεν θα είναι ανταγωνιστικός των ΙΕΚ αλλά θα προσφέρει Πανεπιστημιακή πιστοποίηση με διαφορετικό κύρος.

Οι Διευθυντές των ΕΠΑΛ έκαναν προτάσεις για τμήματα.

Ο βουλευτής Γιάννης Σηφάκης αναφέρθηκε στα τμήματα που πιστεύει ότι πρέπει να ιδρυθούν τα οποία οφείλουν να είναι καινοτόμα αλλά και να βασίζονται στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Πέλλας δίνοντας την δυνατότητα εύρεσης ευκολότερα εργασίας στους αποφοίτους τους συμβάλλοντας στην παραγωγική ανασυγκρότηση της Πέλλας την νέα περίοδο.
Συγκεκριμένα, αφού ενημέρωσε για την ύπαρξη κτιριακών δομών που μπορούν να φιλοξενήσουν τα Πανεπιστημιακά Προγράμματα σε Έδεσσα, Γιαννιτσά και Αριδαία πρότεινε:

  • Στην Έδεσσα τμήματα Τουριστικών Επαγγελμάτων και Διοίκησης Επιχειρήσεων
  • Στα Γιαννιτσά τμήματα ζωϊκής παραγωγής, τυροκομίας ή γαλακτοκομίας σε συνδυασμό με την ύπαρξη του Ινστιτούτου Ζωϊκής Παραγωγής στην Παραλίμνη Γιαννιτσών και ακόμη φυτικής παραγωγής και συντήρησης αρχαιολογικών χώρων
  • Στην Αριδαία τμήματα θερμαλισμού και αποκατάστασης, επιμόρφωσης υλοτόμων, συντηρητών και εγκαταστατών ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

Ζήτησε την ίδρυση των πρώτων τμημάτων τους αμέσως επόμενους μήνες με στόχο να λειτουργήσουν από τον Σεπτέμβριο (αν είναι δυνατόν) άλλως από το άλλο εξάμηνο (καθόσον η διδασκαλία θα γίνεται σε εξάμηνα σπουδών). Να αποφασιστεί η ίδρυση τους μέσα στα πρώτα Πανεπιστημιακά Προγράμματα που θα αποφασιστούν με δεδομένο ότι η Πέλλα δεν διαθέτει καμιά Πανεπιστημιακή δομή.

Ο Αντώνης Κυπάρος ανέφερε την βούληση του Υπουργείου να προχωρήσουν αποφασιστικά τα διετή πανεπιστημιακά προγράμματα, χαιρέτησε την συμμετοχή στην σύσκεψη των διευθυντών ΕΠΑΛ που αποδεικνύει την διάθεση τους να βοηθήσουν και είπε ότι το Υπουργείο αναμένει τις πρώτες προτάσεις του Πανεπιστημίου.

Πλέον η λειτουργία Πανεπιστημιακών Προγραμμάτων στην Πέλλα είναι προ των πυλών.

Ο Γιάννης Σηφάκης, που πήρε την πρωτοβουλία όχι μόνο αυτής της συνάντησης αλλά και των προηγούμενων για το ίδιο θέμα, εκφράζει την ικανοποίηση του και θα παρακολουθήσει από πολύ κοντά το θέμα με στόχο την ταχύτερη απόφαση του Διεθνούς Πανεπιστημίου και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου.

Plain text

  • Δεν επιτρέπονται ετικέτες HTML.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
CAPTCHA
Θέλουμε να προσδιορίσουμε ότι είστε πραγματικός χρήστης και να αποτρέψουμε μηχανικές αυτοματοποιημένες συνδέσεις.
Image CAPTCHA
Εισάγετε τους χαρακτήρες που φαίνονται στην εικόνα.