Είστε εδώ

Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Π.Κ.Μ

09/01/2017
Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Π.Κ.Μ

Εγκρίθηκε σήμερα από το Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας το «Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το έτος 2017», ύψους περίπου 600.000 ευρώ.

Στο πλαίσιο του προγράμματος η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα συμμετάσχει φέτος σε 18 διεθνείς και ειδικές θεματικές εκθέσεις, ενώ έχει προγραμματιστεί και πλαίσιο ενεργειών και δράσεων ενίσχυσης του τουριστικού ρεύματος και προβολής των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Κεντρικής Μακεδονίας, με στόχο το δωδεκάμηνο τουρισμό και την προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, τόσο εντός Ελλάδα, όσο και παγκοσμίως.

Όπως τόνισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, «Τέσσερα είναι τα βασικά συστατικά του ενιαίου τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας: η ανάπτυξη τουρισμού τεσσάρων εποχών, οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού με ειδικές θεματικές στις οποίες θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση, η αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός των υποδομών, για να μπορούν οι τουρίστες να απολαύσουν και να βιώσουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής μας, καθώς και η διείσδυση σε νέες αγορές. Ο τουρισμός με τον πολιτισμό αποτελούν βασικούς πυλώνες στρατηγικού σχεδιασμού και προγραμματισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, για την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της περιοχής.».

Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος, που παρουσίασε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής επισήμανε ότι «στρατηγικός στόχος του προγράμματος είναι η βέλτιστη και αποδοτικότερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας, για την επίτευξη δωδεκάμηνου τουρισμού. Στόχος, που θα τον επιτύχουμε με τη συμμετοχή μας στις σημαντικότερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις παγκοσμίως, εδραιώνοντας το τουριστικό μας προφίλ, τόσο στην υπάρχουσες αγορές – στόχους, όσο και στις νέες αναδυόμενες αγορές. Αποσκοπούμε στη δημιουργία τουριστικής συνείδησης, στην ενημέρωση και κινητοποίηση των τοπικών φορέων του τουρισμού για την πραγματοποίηση συντονισμένων δράσεων προβολής και στην αναβάθμιση των υποδομών και των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών».

Οι διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, στις οποίες θα συμμετάσχει φέτος η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι:

  • ΙΜΤΜ – Τελ Αβίβ (7-8 Φεβρουαρίου)
  • Holiday & Spa Expo – Σόφια (15-17 Φεβρουαρίου)
  • TTR – Βουκουρέστι (16-19 Φεβρουαρίου)
  • ITTFA – Βελιγράδι (23-26 Φεβρουαρίου)
  • ΙΤΒ – Βερολίνο (8-12 Μαρτίου)
  • ΜΙΤΤ – Μόσχα (14-16 Μαρτίου)
  • Mediterranean Panorama – Στοκχόλμη (18-19 Μαρτίου)
  • ΑΤΜ – Ντουμπάι (24-27 Απριλίου)
  • IFTM TOP RESA – Παρίσι (26-29 Σεπτεμβρίου)
  • INWETEX – Αγ. Πετρούπολη (12-14 Οκτωβρίου)
  • TTG – Ρίμινι (12-14 Οκτωβρίου)
  • W.T.M. – Λονδίνο (6-8 Νοεμβρίου)
  • Philoxenia – Θεσσαλονίκη (16-19 Νοεμβρίου)
  • Grecka Panorama – Βαρσοβία (Δεκέμβριος)

Οι ειδικές θεματικές εκθέσεις, στις οποίες θα συμμετάσχει φέτος η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι:

  • Bitdafair – Λέστερ (18-20 Αυγούστου)
  • Tournatur – Ντίσελντορφ (1-3 Σεπεμβρίου)
  • WTE – Σιένα (Σεπτέμβριος)
  • ΙΒΤΜ – Βαρκελώνη (29 Νοεμβρίου – 1 Δεκεμβρίου)

Βάσει του προγραμματισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας το 2017 η προβολή θα επικεντρωθεί στις ώριμες ευρωπαϊκές αγορές, με τις οποίες η Περιφέρεια έχει αναπτύξει σχέσεις συνεργασίας (Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ρωσία, Σκανδιναβικές χώρες) και σε αγορές όπως το Ισραήλ και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με αναβαθμισμένο τουριστικό προϊόν.

Πέραν της συμμετοχής στις εκθέσεις, η φετινή τουριστική προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας περιλαμβάνει και σειρά άλλων ενεργειών και δράσεων:

  • Φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων και επαγγελματιών του τουρισμού.
  • Εκδηλώσεις εξωτερικού – εσωτερικού.
  • Παραγωγή τουριστικών εντύπων και ηλεκτρονικού αρχείου, δημιουργία και τοποθέτηση προωθητικού υλικού, με έμφαση σε περιπατητικές διαδρομές, ιαματικό τουρισμό, γαστρονομικές διαδρομές, καταδυτικό τουρισμό, πολιτισμικό τουρισμό και θρησκευτικό τουρισμό.
  • Καταχωρήσεις – προβολή στον Τύπο.
  • Κάλυψη των αναγκών σε φωτογραφικό υλικό και τεχνική υποστήριξη σε θέματα επιλογής και διαχείρισης.
  • Κάλυψη δαπανών επαγγελματιών για την προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
  • Συνέργειες με όμορες και μη Περιφέρειες της Ελλάδας.
  • Ανάπτυξη εσωτερικού τουρισμού.
  • Σύνδεση τουριστικού προϊόντος με τα τοπικά προϊόντα.
  • Δράσεις ανάπτυξης τουριστικής συνείδησης.
  • Στοχευμένη παρουσίαση τουριστικού προορισμού.
  • Συμμετοχή σε διεθνή τουριστικά δίκτυα.

Επίσης, προγραμματίστηκε η υλοποίηση δράσεων για τον Αριστοτέλη και τον Μέγα Αλέξανδρο στο εξωτερικό και ειδική εκδήλωση για την ανάδειξη του Ολύμπου.

Plain text

  • Δεν επιτρέπονται ετικέτες HTML.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
CAPTCHA
Θέλουμε να προσδιορίσουμε ότι είστε πραγματικός χρήστης και να αποτρέψουμε μηχανικές αυτοματοποιημένες συνδέσεις.
Image CAPTCHA
Εισάγετε τους χαρακτήρες που φαίνονται στην εικόνα.